close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אתר חדש לתוכן מעניין והומוריסטי

מערכת שורשכו אייר, תשעט31/05/2019

השיטוט באתרי האינטרנט השונים חושף את הקוראים לשפע של מידע בתחומים רבים כמו פוליטיקה, צבא, כלכלה ונושאים רציניים רבים נוספים. רוב האתרים מספרים על מה שקורה בארץ ובעולם, דברים כבדים ולעיתים גם כואבים

תגיות:
תוכן מעניין והומוריסטי
עורכי האתר החדש MAZEPO החליטו שהחיים גם ככה מורכבים ולא פשוטים וקשה לקרוא כל יום את הידיעות שרק מכניסות את הציבור לדיכאון ולעצב עקב דברים שונים שקורים במדינה ומחוצה לה ולכן כדאי לכתוב באתר החדש תוכן מעניין והומוריסטי.

קהל רב שגילה את האתר החל להיחשף יום יום לתכנים שלו ונהנה בכל פעם מהיצע נרחב של תוכן מעניין והומוריסטי, אשר משפר את מצב הרוח של הקורא ומרחיק אותו מהעדכונים הנעימים פחות באתרים האחרים.

כל אדם הנכנס לאתר מסוים מודע לעובדה שהוא
צולל פנימה, קורא עוד מאמר ועוד ידיעה. דבר גורר דבר ובלי להרגיש, הוא שהה באתר הספציפי או ברשת חברתית מסוימת כבר שעה. לכן, מקבלים החלטה מושכלת לשהות פחות זמן באתרי החדשות וליהנות מההיצע הנרחב של תוכן מעניין והומוריסטי המתחדש לעתים תכופות ומותיר את הקורא הסקרן ומאד מסופק לאחר שפע המידע בנושאים שונים שהם חדשים עבורו.

המגוון הרחב של התחומים שבהם עוסק האתר יוצר מצב שבו כל גולש מוצא מה לקרוא בו החל בנושאים בסיסיים של התנהלות ביום יום, דרך דברים הקשורים לסלבס, לתופעות טבע, בעלי חיים ועוד. באופן טבעי כל אחד מאתנו נהנה לקרוא יותר על תחומים ספציפיים שמעניינים אותו, אך כשמדובר בתוכן מעניין והומוריסטי קיימת תמימות דעים כללית שמדובר בכיף גדול, כולם נהנים ומשתפים זאת עם חבריהם.

לאחר קריאת כמה מאמרים ניכר בקהל כי העובדה שהם קראו תוכן מעניין והומוריסטי שיפר להם באופן משמעותי ביותר את מצב הרוח, הצחוק המתגלגל שלהם נשמע למרחוק והחיוך נותר זמן רב מאוזן לאוזן.

עובדות הידעת משעשעות
באתר יוצא דופן זה מעלים מאמרים בסגנון עובדות הידעת משעשעות, על תופעות שאף אחד לא יודע עליהן שקשורות לחיה מסוימת, לתופעת טבע מחכימה ומפתיעה, אירוע שקרה לאדם מפורסם ועוד.

דווקא עקב העובדה שמדובר בנושאים שהם בשוליים ולא ידועים לציבור, הנושאים הללו מאד מרתקים. הגולש חש כי קריאת המאמרים של עובדות הידעת משעשעות מעלה בצורה חדה את רמת האינטליגנציה שלו, דבר שחשוב עבורו בהיותו בעבודה, בחברה, בחידוני טריוויה ועוד.

אין ספק שהאתר החדש פתח צוהר מעניין לעשרות נושאים נחבאים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה